2018. március 31., szombat

Makramé medál

Mostanában időnként készítek ezt-azt. Itt ez a kis medál. Már régen szemeztem vele, nem nehéz, és mint kiderült, szépen lassan be is szereztem hozzá mindent. Van lapos kör alakú valamim, és vannak kis fémgyöngyök.
Itt találod a tutorialt és cikket róla
Makramé medál

Az eredeti valamilyen zsinegből készült, arra gondoltam, a Catania fonal jó lesz hozzá. Jó lett. Kicsit kócos, a gombolyag utolsó 4-5 méteréből készült. :-)

Meg is jegyzem, tényleg nem kell 90 cm hosszú szálakat vágni, mert legalább 20 cm-t vág le az ember mindegyikből a végén.

Ajánlott az elején elvégezni a ragasztóval keményítést és hegyezést, a végén elég kusza volt a helyzet. :-)

A fényképes tutorial teljesen érthető, és az sem probléma, ha továbbgondolod a medált.
Az első sorban én is több csomót készítettem, túl kicsinek tűnt az enyém, a többi sorban viszont tartottam a minta szerinti csomószámot.

Hipp-hopp elkészül, bátran vágj bele. Felhurkolás, plusz egyetlen csomó ismerete szükséges hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése